narty VOLKL RACETIGER GS 2020, UVO, Speedwall, Woodcore, grip walk + Marker Motion 12 ( TOP stan )
Delivery
Używane W MAGAZYNIE polecamy
Rabat 63%
5 350 zł

2 025 zł

PYTANIE DO PRODUKTU ?
Dodaj do listy życzeń
Dostępność:
Z magazynu
Referencje:
LY221539
Producent:
VOLKL
Wiązanie:
Marker motion 12
Dla kogo:
Unisex /Męskie
Typ nart:
Gigantowe
Typ narciarza:
Rekreacyjny / Zaawansowany / Ekspert
Bestsellery:
Bestsellery
Długośc nart:
170; 175; 185;
Parametry:
114-69-97 (170cm); 114-69-97 (175cm); 114-69-97 (185cm);
Promień:
17,1 (170cm); 18,3 (175cm); 20,6 (185cm);
Środek:
69 (170cm); 69 (175cm); 69 (185cm);

Krawędzie i ślizgi w obowiązkowym stanie.

„(Opis produktu został automatycznie przetłumaczony przez tłumacza Google)”<\p>

Giant Slalom Racetiger dla ambitnych zawodników posiada drewniany rdzeń Speedwall Multi Layer z wyjątkowo twardym drewnem umieszczonym tuż za ścianą boczną. Dzięki budzącej pewność szerokości 70 mm, systemowi wiązań rMotion2 kompatybilnym z GripWalk i cichej jeździe UVO, te wszechstronne narty GS z tip rockerem oferują wiodące w swojej kategorii osiągi przy dużych prędkościach w całej górze.

Budowa:

  • ZASILANE TYTANOWEM
  • PEŁNA ŚCIANA BOCZNA
  • Wielowarstwowy drewniany rdzeń Speedwall
  • KOŃCÓWKA KOŃCOWA
  • UVO
  • P-Tex 4500

TECHNOLOGIA:

UVO

UVO to pierwszy swobodnie obracający się tłumik drgań 360°, w którym zastosowano najnowocześniejszą technologię tłumienia drgań, aby zminimalizować zakłócające wibracje nart. Teren lub powierzchnia pod nartami nieuchronnie generuje wibracje, które z kolei wprawiają łopatę w ruch we wszystkich kierunkach. To znacząco zakłóca płynność jazdy na nartach i utrudnia trzymanie krawędzi. Rewolucyjna technologia UVO przeciwdziała temu poprzez sprawdzone tłumienie lub redukcję wibracji w kierunku poziomym i pionowym, a także wzdłuż narty. Jazda staje się płynniejsza, a przyczepność krawędzi poprawia się.

Zasilany tytanem

Tytanowa konfiguracja sprawia, że narty są zwinne i dynamiczne. Z szybkiej reakcji tej konstrukcji korzystają szczególnie miłośnicy twardego, szybkiego i agresywnego stylu jazdy.

P-Tex 4500

Spiekana baza z polietylenu o ultrawysokiej masie cząsteczkowej o wyjątkowo dużej gęstości. Oprócz doskonałej odporności na zużycie i doskonałej absorpcji wosku, P-Tex 4504 jest niezwykle szybki i stosowany wyłącznie w naszych topowych modelach i wyścigach. Materiał został ulepszony specjalnymi dodatkami, aby zapewnić mu przewodność cieplną i elektryczność, a także potwierdza swoje właściwości dzięki doskonałemu poślizgowi i maksymalnej prędkości podczas wyścigów.

Pełna ściana boczna

Bezpośrednie i mocne przenoszenie mocy dzięki ścianom bocznym na całej długości.

Wielowarstwowy drewniany rdzeń Speedwall

Ściana boczna jest laminowana wyjątkowo stabilnymi warstwami drewna po bokach rdzenia warstwowego. W połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem wbudowanym w środek konstrukcji z rdzeniem warstwowym zapewnia wiele korzyści: Część z twardego drewna bezpośrednio przylegająca do ściany bocznej zapewnia większe przenoszenie mocy, poprawia trzymanie krawędzi i wspiera krawędź przed siłami zewnętrznymi. Niska waga części z miękkiego drewna pośrodku nart zapewnia większą zwinność i zwrotność oraz zmniejsza całkowitą wagę nart. Połączenie obu rodzajów drewna na całej długości nart przyczynia się do optymalnego rozłożenia sztywności nart, zwiększając precyzję sterowania. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych/rdzenia przeznaczona do agresywnego użytku na trasie i podczas wyścigów, zdolna zapewnić zwycięstwo i porażkę, nawet jeśli mierzona jest w setnych sekundach.

Tip Rocker

Wygina się w górę jedynie w obszarze łopatki, natomiast środek i tył narty mają kształt camber.

PODOBNE PRODUKTY

Klienci kupili również