narty VOLKL RTM 76 black, woodcore, TIP rocker, grip walk + Marker FDT 10
wyprzedane
Rabat 61%
2 350 zł

925 zł

PYTANIE DO PRODUKTU ?
Dodaj do listy życzeń
Dostępność:
Out of stock
Referencje:
LY_1298
Producent:
VOLKL
Wiązanie:
Marker FDT 10
Dla kogo:
Unisex /Męskie
Typ nart:
Slalomowe / Gigantowe / All mountain / All round
Typ narciarza:
Początkujący / Rekreacyjny / Zaawansowany

Krawędzie i ślizgi w doskonałym stanie.

RTM – Ride The Mountain – bestsellerowa, najbardziej wszechstronna linia nart typu All Mountain ze stajni Volkl ‘a. Volkl RTM dedykowane średnio zaawansowanym narciarzom.

Stanowią doskonały kompromis pomiędzy precyzją a komfortem użytkowania. Na trasie zachowują się jak klasyczne, carvingowe narty o sportowym charakterze.

Ze względu na poszerzoną talię (76 mm pod butem) pozwalają zarazem zasmakować jazdy poza trasą Posiadają zwrotność krótkich nart połączoną ze stabilnością nart długich.

Niezastąpione w trudnych warunkach na stoku – muldy, rozjeżdżony, miękki śnieg - najbardziej się wtedy czuje komfort szerokiej i długiej narty.


- Konstrukcja Nart Z Rdzeniem Drewnianym - Woodcore : Narty posiadają rdzeń drewniany – Woodcore, czyli pojedynczy drewniany rdzeń na pełnej powierzchni narty. Rdzeń drewniany charakteryzuje się zwiększoną sztywnością, sprężystością, a także umożliwia precyzyjniejszy przekaz energii na krawędzie nart. Dzięki sztywności, narta gwarantuje zwiększoną stabilność podczas szybkiej i agresywnej jazdy, a także odpowiada za precyzyjniejszy przekaz sił sterujących.

- Profil Narty Z 10% Rockerem – Tip Rocker : Ważną funkcję pełni również Tip Rocker – dodatkowo podniesione dzioby nart pomagają zainicjować skręt (nawet przy małych prędkościach), oraz ułatwiają jazdę skrętem ciętym oraz wspomaga naukę techniki carvingowej. Tradycyjny profil Camber’owy w strefie pod wiązaniem, umożliwia dynamiczną jazdę przy pewnym trzymaniu krawędzi, także na twardym i zbitym śniegu.

Korzyściami profilu z rockerem są lepsze zachowanie na twardych trasach i podczas dużych prędkości, łatwa inicjacja skrętu, uniwersalność w miękkim śniegu.